Contact Us

ڈائریکٹر جنرل آف پبلک ریلیشنز(صوبائی محکمہ اطلاعات و نشریات)
اور اس کے اغراض و مقاصد

saman-rai-appointed-punjab-dgpr

تحریر: مشارب طارق

میڈیا کسی بھی معاشرے کی تعمیرو ترقی میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ جن ممالک میں میڈیااپنے پیشہ وارانہ فرائض قومی ذمہ داری اور غیر جانبداری کے ساتھ سرانجام دیتاہے وہاں کے معاشرے ترقی اور خوشحالی کی منازل تیزی سے طے کرتے ہیں لیکن جن معاشروں میں میڈیا اپنا فرائض ایمانداری سے ادا نہ کرے وہاں پر انتشار، نفرت اور سنگین جرائم پروان چڑھتے ہیں۔محکمہ تعلقات عامہ کسی بھی ملک کی حکومت کی مثبت عکاسی کے سلسلے میں بنیادی کردار کا حامل ادارہ ہے۔ڈائریکٹوریٹ جنرل پبلک ریلیشنز (DGPR) حکومت پنجاب کا ایک اہم مواصلاتی ونگ ہے جو حکومتی منصوبوں، پالیسیوں اور بروئے کار لائے گئے حکومتی اقدامات کے بارے میں معلومات کی تیزی سے ترسیل کو یقینی بنانے کے لیے کام کر رہا ہے۔ اس ادارہ کا قیام پہلی بار 1940ء کے اوائل میں ڈائریکٹوریٹ کے طور پر عمل میں لایا گیا تھا اور پھر 1984ء میں اسے باقاعدہ ڈائریکٹوریٹ جنرل پبلک ریلیشنز، پنجاب کے طور پر اپ گریڈکر دیا گیا۔

ڈی جی پی آر تمام ذرائع ابلاغ کے ذریعے حکومت پنجاب کی پالیسیوں اور سرگرمیوں کی پیشکش اور تشریح کا انچارج ہے۔ صوبائی حکومت کی تمام تشہیر کی ضروریات کو پورا کرنا اور ساتھ ہی ساتھ، جعلی خبروں کی شکل میں منفی پروپیگنڈے اور غلط معلومات کا مقابلہ کرنا بھی اس ادارے کی ذمہ داری ہے۔ڈائریکٹوریٹ جنرل پبلک ریلیشنز پنجاب کا ہیڈ آفس لاہور میں واقع ہے جبکہ پنجاب بھر میں 9 ڈویژنل انفارمیشن آفس اور 27 ڈسٹرکٹ انفارمیشن آفس بھی موجود ہیں۔ ڈی جی پی آر کا کراچی میں ایک لا ئیزان رابطہ دفتر اور ملتان میں سدرن آفس بھی موجود ہے۔

ڈائریکٹوریٹ جنرل پبلک ریلیشنز (ڈی جی پی آر) کے اولین کاموں میں سے ایک کام ماس میڈیا، پبلسٹی اور میڈیا مینجمنٹ سمیت پنجاب حکومت کی امیج بلڈنگ کے موثر استعمال کے ذریعے عوام الناس میں حکومتی اقدامات، حکومتی پالیسیوں اور حکومتی سیاسی عزائم کی بہتر سمجھ بوجھ پیدا کرنا ہے۔اس عمل میں شفافیت اور کارکردگی برقرار رکھنے کے لیے محکموں کی درخواستوں کے لیے ایک نظام تیار کیا گیا ہے جس میں میڈیا پلاننگ پریس ریلیز جاری کرنے والے اخبار اور اشتہاری ایجنسیوں میں جمع کردہ اور ضمنی بلوں کی تیاری شامل ہے۔یہ نظام انتظامیہ کی حکمت عملی،میڈیاکوریج کی منصوبہ بندی اور مجموعی حکومتی کنٹرول کو بہتر بنانے کے لیے اعلیٰ حکام کو فوکس معلومات بھی فراہم کرتا ہے۔مزید یہ کہ یہ سٹیک ہولڈرز کو اپنے معاملات کو آسان اور موثر طریقے سے سنبھالنے میں بھی سہولت فراہم کرتا ہے۔

ڈائریکٹوریٹ جنرل آف پبلک ریلیشنز مختلف شعبہ جات کے تحت کام کرتا ہے جن میں شعبہ اشتہارات، کلپنگ سیکشن، میڈیا مانیٹرنگ سیل، آئی ٹی سیکشن، کمپیوٹر سیکشن، اکاؤنٹس سیکشن، پریس کی معلومات کا شعبہ، الیکٹرانک میڈیا سیکشن، ڈیجیٹل میڈیا سیکشن، مشورے، پریس قوانین، کتابیں اور نگرانی، فلمیں اور اشاعت، تحقیق اور حوالہ جات، اولین مقصد ایک باشعور پنجاب مشن جیسے شعبے شامل ہیں۔

ڈی جی پی آر اپنے ذیلی دفاتر کے ذریعہ حکومت پنجاب کی پالیسیوں اور سرگرمیوں کے بارے میں مستند معلومات ہر قسم کے میڈیا کے ذریعے عوام الناس تک پہنچا تا ہے۔ڈی جی پی آر حکومت پنجاب کا واحد ترجمان ہونے کے ناطے عام لوگوں کو ان کی معاشی صورتحال اور تکنیکی صلاحیتوں سے قطع نظر کہیں سے بھی سرکاری خدمات کے بارے میں معلومات تک آسان رسائی فراہم کرنے کے لیے کام کر رہا ہے۔ کوئی بھی جو آسانی سے اور تیزی سے درست معلومات حاصل کرنا چاہتا ہے، اس ادارے نے اپنے کام کے بارے میں آگاہی کو بڑھانے اور بہتر بنانے کے لیے اپنے منصوبے کے تحت DGPR کی نئی ویب سائٹ بھی شروع کی ہے۔ اس ویب سائٹ کے ذریعے، ان کا مقصد ہے کہ جو کچھ ہمارے پاس پہلے سے موجود ہے اس میں حقیقی قدر کا اضافہ کیا جائے، کم وقت اور محنت میں اصل اور فوری معلومات فراہم کرنے میں محکمے کی صلاحیت کو بڑھانے کے لیے انفارمیشن اور کمیونیکیشن ٹیکنالوجی کی متعدد صلاحیتوں کو استعمال کرنے کی ضرورت پر یقین رکھتے ہیں۔ جو تمام تکنیکی ارتقاء کے ساتھ ہم آہنگ رہنے اور انٹرایکٹو خدمات کے ذریعے مزید کام انجام دینے کے لیے ڈیجیٹل رجحانات کے تقاضوں پر عمل پیرا ہے۔ آئیے مل کر باخبر پنجاب کے لیے کام کریں۔

ڈائریکٹوریٹ جنرل پبلک ریلیشنز پنجاب و صوبائی محکمہ اطلاعات کا ایک محکمہ ہے اور اس کا سر براہ ڈائریکٹر جنرل پبلک ریلیشن ہوتا ہے جو ڈائریکٹر،ڈپٹی ڈائریکٹر،انفارمیشن آفیسر،تشہیر تعلقات عامہ، دستاویزی فلموں کی تیاری اور تقسیم سمیت ڈائریکٹوریٹ پبلک ریلیشن کی سربراہی کرتا ہے اور حکومت پنجاب کے پریس ایڈوائزر کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔
ڈائریکٹوریٹ جنرل آف پبلک ریلیشنز اور اس کے ذیلی ڈویژنل و ضلعی دفاتر سے گورنرپنجاب، کمشنر،ڈپٹی کمشنراور دیگر صوبائی افسران جڑے ہوئے ہیں۔صوبائی محکمہ اطلاعات و نشریات حکومت پنجاب(DGPR) الیکٹرانک میڈیا اور پرنٹ میڈیا نیوز ایجنسیوں کے پنجاب بھر میں موجود بیورو چیفس کے ساتھ قریبی رابطہ رکھتا ہے اور انہیں حکومتی سرگرمیوں کے بارے میں باقاعدگی سے آگاہ کرتا رہتاہے۔سرکاری ہینڈ آؤٹ، پریس ریلیز اورپریس نوٹ کے ذریعے خبروں کا اجراء، نیشنل بلڈنگ ڈیپارٹمنٹ پروجیکٹس کرنا، دورہ کرنے والے وی آئی پیز،سفیراور کی میڈیا کوریج جیسے اہم مسائل پر بریفنگ، روزانہ کی بنیاد پر پریس کلپنگ اور مختلف موقعوں پر مضامین کا اجرا جیسے کام ڈجی پی آر انجام دے رہا ہے۔

Masharab Tariq
مشارب طارق